banner1955
15 Ağustos 2019 Perşembe 07:54
ÖSYM sınavları görevli ücretleri yeniden belirlendi

ÖSYM sınavlarına görev alacak görevlilerin sınav ücretlerinin belirlendiğine dair düzenleme Resmi Gazete'de yayımlandı

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
10 lejyon 2019-08-15 13:05:59

ösym sınavlarında meb binaları çoğunlukla kullanıldığı halde görev dağılımında üniversite personeli öncelikli verilmesi eşitlik bakımından yanlış ,ayarıca 20-30 yıllık öğretmen salon gözetmeni yapılırken 1 aylık arastırma görevlisi salon başkan yapılması doğru değil yetkili olduğunu zan eden sendika toplu görüşmelerde birkere bile gündeme getirmedi bur durumu......

Avatar
Yılmaz 2019-08-15 08:38:16

Ayni isi yap, düşük ücret al. Öğretmenler üvey evlat mi ey ÖSYM?

Avatar
HÜSEYİN 2019-08-15 10:38:17

Bu sınavda herkes aynı görevi yapmıyor mu bu fark niye

Avatar
Sinan26 2019-08-15 15:14:16

Öğretmenler hep birlikte görev talep etmese ÖSYM elindeki üniversite hocalarıyla hiçbir sınavı çekip çeviremez.Onun için tüm öğretmenlerin tepki olarak sadece bir sınavda görev istememesi yeterli olacaktır.

Misafir Avatar
mde 2019-08-15 21:26:55 @Sinan26

bu senin dediğini yapacak öğretmen kesimi kaldı mı acaba bırak aldığını bulduk saysın aynı görevi yapanlar fazla alsada umursamadan görev için yarışacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
ömer 2019-08-15 14:38:01

yılmaz bey görev almayın ben4 senedir hiçbir csınayda görev istemiyorum o kadar basit kimse görev almasa birlik beraberlik olda o zaman ösym kendine çeki düzen verir

Avatar
Vicdan 2019-08-15 15:16:18

Mesleki alanlarının icrası söz konusu değil ki ücret farkı olsun. tamamen farklı bir uygulama alanı sınav görevlendirmesi. Belli ki bu ücretlendirme tablosu akademik personel tarafından kendilerine ayrıcalık tanıyarak hazırlanmış. Bu uygulamada ne eşitlik var ne de adelet...

Avatar
Ali 2019-08-15 17:00:15

Sinan26 kardeş yıllar önce biz denedik görev almadık ama öğretmen arkadaşlar aç ölecek gibi hepsi görev istediler kimseye güvenme salıver gitsin düzen bozulmuş zaten

Avatar
Turan 2019-08-15 18:58:52

Çıkan kararnamenin sınav görevlileri ile bir ilgisi yoktur.