20 Eylül 2019 Cuma 21:32
Okul müdüründen skandal talep! 86 bin TL'lik sertifikalı Rolex istedi...

İstanbul'da bir veli, kayıt için Yeşilköy'deki orta okula gitti. Bağış talebi beklerken şoka girdi! Müdür kendisinden 86 bin TL'lik sertifikalı Rolex saat istedi. "Yoksa çocuğunu kayıt etmem" dedi.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), okul kayıt döneminde velilerden "zorunlu bağış" veya "kayıt parası" alındığı iddiasına karşın harekete geçse de bazı müdürler iyice yoldan çıktı. Bunlara son örnek Yeşilköy'de bir ortaöğretim okulunda yaşandı. Çocuğunu kayıt ettirmek isteyen veliye, okul müdürüyle görüşmesi gerektiği söylendi. Veli de okul müdürüyle görüşürken, kayıt parası yerine şok bir taleple karşı karşıya kaldı.



Müdür, "Sertifikalı Rolex istiyorum. Aksi takdirde çocuğunuzu kayıt yapmam. Burası ilçenin en iyi okulu" dedi. Müdür karşısında donup kalan veli, isyan etti.



İstanbul Valiliği, şikayetler üzerine okullarda kayıt parası alınmasıyla ilgili soruşturma başlattı..

Kaynak - www.takvim.com.tr
 

Son Güncelleme: 22.09.2019 00:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2019-09-20 21:49:48

Bu haber yalan değilse niçin okul ismi ve müdür ismi paylaşılmıyor.

Misafir Avatar
asım 2019-09-21 12:07:08 @Mehmet

Yakında verilir meraklanma malumsenlilerin yaptıkları arşı aştı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yalan Haberdir 2019-09-20 22:12:58

Aklı başında kimse yapmaz bunu. Şikayet edileceğini bilmiyormu. 2 lira fotokopi parası istiyor diye şikayet ediliyor artık insanlar. Müdürleri ve öğretmenleri zan altında bırakan bir haber. Haberin kaynağı ve para istendiğini söyleyen kişinin de bilgileri paylaşılmalı. Yalansa dava edilmeli.

Avatar
İnsaf 2019-09-20 22:26:17

Haberi yapan abartmiş, her duyum haber olmaz. Habercilik bu değil.

Avatar
ali veli 2019-09-20 21:53:14

istanbul'da sendika başkanının passat otomobil istemesinin yanında bu devede kulak
bilmem anlatabildim mi istanbullular anlar

Avatar
mesut 2019-09-20 22:27:31

zaten aksini iddia edenmeyiz malum sen üyesi olmasa gözde okullara yönetici olamaz

Misafir Avatar
cahiliz 2019-09-21 14:13:52 @mesut

eskiden fettullahçı olmayanı yada bunları yalamayanı müdür yapmıyorlardı. nerde o müdürler? buharlaşıp uçtumu? nerde o şımarık malul sendikacılar? dillerinimi yuttular.. onlar gizlendiklerini sansınlar, birgün hesabı sorulur elbet.

Beğenmedim! (0)
Avatar
simyacı 2019-09-20 21:56:06

devlette adaletli liyakatlı atama yapılmazsa boynuz kulaga benzer sendika başkanlarını örnek alıyorlardır

Avatar