banner1943
11 Ocak 2019 Cuma 17:59
Okul Müdürü Öğretmenlere Topuklu Ayakkabı Giymeyi Yasakladı

Kamudanhaber - Özel Haber

Ankara’nın Sincan ilçesinde Akşemsettin ilkokulu müdürü kadın öğretmenlere topuklu ayakkabı giyme yasağı getirdi .

Okul müdürü öncelikle kadın öğretmenlerin topuklu ayakkabı giymelerinin dinen caiz olmadığını içeren bir metni öğretmenlere veriyor , arkasından da resmî yazı ile topuklu ayakkabı giyen öğretmenlere uyarı yazısı yazıyor .

Yine aynı okul müdürü okul tuvaletinden resim çekerek öğretmenlerin whatsap grubuna atıyor ve sorunun çözülmesini istiyor .

Milli Eğitim Bakanlığı 2023 Vizyon Belgesini bu okul müdürleriyle mi hayata geçirecek ?

Okul Müdürünün bayan öğretmenlere topuklu ayakkabı giymemesi için verdiği fetva mektubu 

Okul müdürünün bayan öğretmenlerin topuklu ayakkabı giymemesi için yazdığı resmî yazı

Okul müdürünün tuvalet görüntülerini whatsap grubuna atıp öğretmenleri uyardığı resim

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 11.01.2019 18:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gerçek 2019-01-11 18:33:23

Okul müdürü okuldaki eğitimin iyi bir şekilde yürümesi için destek istiyor.Bunun neresi kötü.

Avatar
Hakkı 2019-01-11 18:29:22

Bu müdürler mi okulu yönetecek diye başlık atmışsınız? Tüm bunların sebebi bu adamlar değil bu adamları alanlarda...Mülakatlara hak yiyerek torpille gram kitap okumamışlar gelirse olacağı bu...Biz nasıl bir müdür hayal ediyoz önce onu bulalım? Çok kitap okuyan vizyonel öğretmene çok önem veren hased olmayan doktora yapan mı? İyi torpil bulan referansı kuvvetli milletvekili yada belediye başkanından torpilli birini mi? Sen ehil olanı alan sistemi kurmazsan bugün topuğa takar yarında herkes dizüstü açılabilir diyen nefsine...Bu işlerin başı ehliyet...Mülakatla alınan tüm idarecilerin de yeni yazılı sınava girmedi şart

Avatar
MÜDÜR İŞİNE BAKSIN 2019-01-11 18:49:05

Müdür işine bakmalı kadınların giyinmesine bakacagına okula baksın okulu b...k götürüyor

Avatar
meslek lisesi 2019-01-11 18:23:46

bizim müdürde hizmetlilerle kalorifer dairesinde hergün kahvaltı yemek sigara içiyor. kimi kime şikayet edeceksin. mülakatla gelmiş.

Avatar
sendikası ne aceba 2019-01-11 18:51:11

hangi sendikaya mensup aceba çok merak ettim müdür beyi

Avatar
Eeeee 2019-01-11 18:25:55

Olul müd ihbarmı ediyon....senin düşüncen ney.kadınlar nasıl giyinsin...

Avatar
HASAN BAL 2019-01-11 19:00:21

SANA O FETVAYI EREN CAHİL DİN ADAMININ DA SENİNDE ALLAH BELASINI VERSİN. DÜNYA NEYLE UĞRAŞIYOR BU GERİ ZEKALILAR NE YAPIYOR

Avatar
Kaledar 2019-01-11 20:09:15

Müdürün bayan öğretmenlere frtva verdiğine inanmıyorum. Resmi uazıda ayakkabı ile ilgili tek bir cümle bile yok.Resmi bilmem ama müdürün tuvalet eğitimi ve hijyen eğitimi konusunda öğretmenlerden yardım istemesi son derece normal. Şunuda belirteyim. İdareci değilim. Şu andaki anlayışla mülakata kesinlikle karşıyım. Şu andaki müdürlerin çoğununda iş bilmez olduklarını biliyorum.