13 Ekim 2019 Pazar 11:32
Milli Eğitim Eski Bakanı Avcı: Etkileşimli tahtalar öğretmeni duman etti

Türkiye Büyük Millet Meclisi Bilişim Teknolojileri Bağımlılığıyla Mücadele Komisyonunda konuşan eski Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı söz aldı, "Hiç akla gelmeyen bir yan etkisini ben size itiraf! Etkileşimli tahtalar öğretmen otoritesini duman etti. Çünkü öğretmenler o tahtaları çocuklar kadar başarılı kullanamıyorlardı. Sınıfta öğretmenlerine tahta üzerindeki bir işlemi nasıl gerçekleştireceğini çocuklar tarif etmeye başladılar. Halbuki bizim öğretmen kültürümüzde her şeyin en iyisini, en doğrusunu öğretmen bilir ve çocuklar ondan öğrenirler. Tersine dönünce bu ilişki öğretmenin otoritesi ciddi... Ne yaptık biz de? Hizmet içi eğitimlerde etkileşimli tahta eğitimini öne aldık. Öğretmenlerimiz de normalde dostlar alışverişte görsün kabilinde katıldıkları programlara bu kez can havliyle katılmaya başladı, çünkü sınıfta başlarına ne geleceğini, müşteri memnuniyetinin ne olduğunu orada gördüler."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eğitimci 2019-10-13 11:46:23

Peki bakanlık ğst düzey yetkilileri herşeyi çok mu iyi yapabiliyorlar

Avatar
Faruk 2019-10-13 12:07:36

20 milyar doları duman ettiniz

Avatar
Turan 2019-10-13 12:38:39

Sayın Bakan Hüseyin Çelik ve Ömer Dinçer den sonra yaptığı bakanlığı döneminde diğerlerine göre babacan bir tutum sergilemişti. Demek ki içinde ukde kalmış ki yıllar sonra öğretmenleri ben de orseleyeyim demiş. Hangi veri hangi araştırmaya göre böyle bir açıklama yapmıştır. Hele icra makamlarında görev almış birinin laf yerine ne tür bir icraatı olmuştur?

Avatar
Cengiz 2019-10-13 20:19:53

Bakan bey acep siz kullanabiliyor musunuz?öğretmenleri şamar oğlanı yaptınız...bir meslek kanunu bile çıkarmadınız. Veli gelip hemde Bayan öğrt tekme tokat dövüyor. Savcılık ifadeyi alıyor serbest bırakıyor.. Yazık valla yazık.

Avatar
Hasan Ali 2019-10-13 21:36:14

Sizde eğitimi bitirdiniz,mahvettiniz bu ülkenin geleceğini

Avatar
Sınıf öğretmenleri 2019-10-13 12:57:40

Sınıf öğretmenlerinin il içi ve il dışı yer değiştirme sorunu çözülmelidir bunun için sınıf öğretmenlerine branş öğretmenliği hakkı verilmelidir sınıf öğretmenlerine farklı kurumlarda farklı alan sınavları açılmasını bekliyoruz farklı kurumlarda farklı kadrolar açılmalıdır müfettişlik uzmanlık müsteşarlık müdürlük şube müdürlüğü oda başkanlığı genel başkanlık denetmenlik daire başkanlığı bölge müdürlüğü danışmanlık hakimlik kaymakamlık başdanışmanı başdenetçi gibi sınavlar açılmalıdır öğretmenlere lojman tahsis edilmelidir elektrik su doğalgaz İnternet gıda ücreti bedava olmalıdır 10 yıllık öğretmenlere üniversitede hoca olma imkanı tanınmalıdır il içi ve il dışı atamada sıra sistemi daha güçlü bir şekilde geri gelmelidir il içi sıralar tekrar çalıştırılsın sınıf öğretmenlerinin yer değiştirmesi kolaylaştırılmalıdır öğretmenlere vergi muafiyeti gelsin Eğitim sistemi tamamen değiştirilmelidir Kurumlararası geçiş serbest bırakılmalıdır kurumlar arası geçişler serbest bırakılmalıdır

Avatar
Misafir 2019-10-13 19:59:23

Doğru bir tespit. Ancak öğretmenin kendini yenilemesi için ne yapıldı. Öğretmenin teknoloji ile kendini geliştirmesi için ne yapıldı. Ne yapılıyor. Kişilerin derdi makam mevki koltuk derdi.

Avatar
Köyceğizli 2019-10-13 20:56:21