banner1905
12 Temmuz 2017 Çarşamba 12:59
Milletvekili Arzu ERDEM'den 1709 Şube Müdürü Ataması ile ilgili çağrısı!

Kamudanhaber - Özel Haber

İstanbul  MHP milletvekili  Arzu ERDEM dün A haberde katıldığı Memleket Meselesi programında M.E.B bakanlığı aleyhine açılan 1709  Şube müdürlüğü atama danıştay mahkeme kararı kesinleşmiş olup bu karar hakkinda bakanimizdan söz aldığını söyledi. Bu konuda Milli Eğitim Bakanımızın sözü vardı buradan tekrar çağrı yapıyorum mahkeme kararı uygulansın diyerek konuşmasını bitirdi.

Son Güncelleme: 12.07.2017 13:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
öğretmen 2017-07-12 14:15:43

dün akşam cnn türk te konuşanlar Türkiyede adaletin olduğunu Kılıçdaroğlunun yürümesinin anlamsız olduğunu söylüyorlardı.Aslında bu soruyu o adamlara sorsalar acaba karar için ne diyecekler.Memlekette adalet ve HUKUK yokkkkkkkk

Avatar
Meb 2017-07-12 15:12:24

Allah razı olsun Sn Vekilimizden

Avatar
adalet gelsin 2017-07-12 15:25:56

1709 Şube müdürlüğü atama danıştay mahkeme kararı kesinleşmiş

Avatar
meb yazık 2017-07-12 16:14:31

Mahkeme kararı uygulanmak zorunda

Avatar
mehmet 2017-07-12 16:31:03

Hangi bakana Tarım Bakanına mı çağrı yapmış

Avatar
hürriyet 2017-07-12 17:09:55

Yazik.bu adamlara onca vatansever idarecileri görevlerine son verildi... Bu adamlara hakkım helal değildir.

Avatar
Niye uygulansın? 2017-07-12 19:12:14

Mülakatla memur,müdür,müdür yardımcısı v.b görevler nasıl veriliyorsa,şube müdürü de yazılı sınav olmadan sırf,mülakatla atanacak! MHP AKP te AKP sen çok önem veriyor!Mülakat komedisi ile Türk Eğitimsenlilerin idare kadrolarından çıkarılmasına açıktan destek veriyor! Bu sahte çıkışın anlamı ne?

Avatar
M.şerif cebe 2017-07-12 22:08:02

İNSANLAR ARASINDA HÜKMEDECEĞİMIZ ZAMAN AFALETLE HÜKMEDİN (Ayet-iKerime)