03 Aralık 2019 Salı 09:01
Mezarlıkta 'sahte peygamber' izdihamı, yer satışlarında patlama!

Geçtiğimiz günlerde ABD'de vefat eden ve kendisini peygamber olarak tanımladığı için kamuoyunda 'sahte peygamber' olarak bilinen İskender Erol Evrenesoğlu'nun cenazesi Bursa'da Hamitler Mezarlığına defnedilmişti.

Defin işlemi sonrasında Bursa Mezarlıklar Müdürlüğüne 100'e yakın kişi başvuruda bulunarak, Evrenesoğlu'nun mezarlığından yer almak istedi.

İskender Ali Mihr Vakfı takipçileri olduğu belirlenen 100 civarında kişinin talepleri idarece değerlendirileceği, izdiham nedeniyle yer satışların durdurulduğu bildirildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
37li 2019-12-03 10:19:13

Güya müslüman ülkeyiz, güya dindar nesiliz ama malesef ne kadar sapkın varsa, ne kadar tarikat varsa, ne kadar hurafe varsa koyun gibi peşindeyiz, diyanet diyecem onlarında büyük çoğunluğu tarikatlara bağlı Allah ıslah etsin

Avatar
Köyceğizli 2019-12-03 09:20:59

Allah ahirette de birbirinden ayırmasın

Avatar
medet 2019-12-03 09:30:00

Müslümanlar vefat eder editör (bknz. borcunu ödedi, görevini yerine getirdi)

Avatar
ajanlar 2019-12-03 13:13:24

memleket ajan kaynıyor devlet uyuyor

Avatar
Misafir 2019-12-03 16:37:25

Bre adam, tarikatın ne olduğunu bilir misin? Hepsini aynı kefeye koyma, araştır kendine yazık etme..Sapkın fırkalar var doğrudur..mesela bu evrenosoğlu ingiliz ajanı idi...Ama, bir şeyin sahtesi varsa , bu onun gerçeğinin olduğunu ispatlar...Aramakla bulunmaz, ama bulanlar ancak arayanlardir...

Misafir Avatar
okuyucu 2019-12-03 19:24:00 @Misafir

Müsafir aralarında ne fark var yazsan da bilsek! YOK BİRBİRLERİNDEN FARKI sadece şıhları-hazır yiyicileri farklı sömürülen hep cahiller"" CAHİLLER"! Hatemün-nebiyyin kuran ifadesinden sonra ""ben peygamberim diyenin peşine düşen zavallılar.Tabi cehennem boşuna yaratılmadı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Misafir 2019-12-03 16:37:44

Bre adam, tarikatın ne olduğunu bilir misin? Hepsini aynı kefeye koyma, araştır kendine yazık etme..Sapkın fırkalar var doğrudur..mesela bu evrenosoğlu ingiliz ajanı idi...Ama, bir şeyin sahtesi varsa , bu onun gerçeğinin olduğunu ispatlar...Aramakla bulunmaz, ama bulanlar ancak arayanlardir...

Avatar