banner1905
24 Ocak 2017 Salı 20:31
MEB’de Atamanın Yeni Başkanı Belli Oldu
banner1861

 Bakanlığın adeta beyni gibi çalışan bu kritik göreve Mustafa İkbal atandı.

Bakanlığın yurt içinde ve yurtdışında birçok kademesinde görev yapan İkbal, son olarak Merkez Atama Daire Başkanlığında şube müdürü olarak çalışıyordu. Kritik bir dönemde göreve getirilen ve Fethi Fahri Kaya’nın yakın çalışma arkadaşlarından olan İkbal, MEB taşra ve merkez camiasında yakından tanınıyor ve seviliyor.

Mustafa İkbal, Bakanlığın İl/İlçe Milli Eğitim Müdürü ile Şube müdürü atamalarında her türlü zorluğa rağmen başarıya ulaşmasında önemli pay sahiplerinden birisi oldu.

Kaya’dan boşalan koltuğa başkanlıkta görevini başarıyla yerine getiren Mustafa İkbal’in getirilmesi kamuoyunda MEB’in atamalarda gösterdiği duruşu devam ettireceği yorumlarına sebep oldu.
 

Son Güncelleme: 24.01.2017 21:23
Anahtar Kelimeler:
AtamaMeb
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gursel 2017-01-24 20:49:17

Senin gibi adam her kuruma gerek.seni seviyoruz.yolun acik olsun.

Avatar
Musa 2017-01-24 21:40:59

Şube müdürlüğü atamaları tamamen hakkaniyetle yapılmıştır torpil liste ile çalışma Ada'm kayırma hiç olmamıştır adaletten asla şaşılmamıştır yüksek yazılı puanı olanlar sözlü ile elenmemiştir her şey şeffaflık içinde yapılmıştır bu güzel atamayı yapanlara teşekkür

Misafir Avatar
nedim 2017-01-25 10:42:21 @Musa

keşke gerçek adınla soyadınla yazsaydın da dediğinin doğru olup olmadığını anlasaydık!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yılmaz 2017-01-25 08:35:50

Yani yine eğitim birsene mahkum kaldık yahu o kadar hukuksuzlugunu gören yok mu şunların gerçi gören varda ses çıkartmıyor çünki çamur atmayı severler sonra al başına belayı diye lal olmuşuz

Avatar
C 2017-01-24 23:42:07

Başarılar dilerken.ağırlıklı ortalamayla şube müdürü atamalarının yeniden yapılması yada boş kadrolara yeniden atama yapılması.geçici görevlendirmelerin sonlandırılması temenisiyle

Avatar
bilirkişi 2017-01-25 18:00:57

Sayın Cumhurbaşkanım söyledi en başarısız olduğumuz alan milli eğitim. siz daha atamalardaki duruşlardan bahsediyorsunuz.

Avatar
musaya cevap 2017-01-25 23:18:32

kardeşim musa sen herhalde başka bir ülkede yaşıyorsun. ben soruların hepsini doğru cevapladım. ancak olmadı. buna ne diyeceksin. sınav yeniden yapılmalı. mülakat puanları hiçbir şekilde değerlendirmeye alınmamalı.