16 Kasım 2019 Cumartesi 22:08
MEB müfettişi otel odasında ölü bulundu

Okulların teftişi için Niğde'ye gelen Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) müfettişi, kaldığı otel odasında ölü bulundu.

Bakanlıkça görevlendirilen 24 kişilik müfettiş grubunun içinde yer alan Bektaş Gülnar'dan (61) haber alamayan arkadaşları, otel görevlilerine bildirdi.

Odaya giren görevliler, Gülnar'ı yatakta hareketsiz şekilde buldu. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

Sağlık ekibi, Gülnar'ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Cenazesi otopsi için Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zeki Bektaş 2019-11-17 20:56:37

Allah rahmet eylesin. (Bir cenaze haberini müfettişlerin mesleki statüleri ile ilgili yorum fırsatı görmemek lazım. Arkadaşımızı tanımıyorum ama geride kalanları daha çok üzecek şeyler yazılmasını da doğru bulmuyorum.)

Avatar
ali 2019-11-16 22:38:33

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.

Avatar
Bir Meslektaşı(İl Maarif Müf.) 2019-11-17 17:06:56

Hayatı mücadele ile geçmiş bir Anadolu İnsanı idi...Görevi başında vefat ettiğinden, bizim için artık O bir Eğitim Şehidimizdir. Allah Rahmet Eylesin. Çocuklarına, eşine, akrabalarına ve dostlarına baş sağlığı diliyorum....

Avatar
Ahmet Özortakcı 2019-11-17 20:01:24

Bektaş abi ile Meb Liderlik Forumunda beraber çalışma imkanı buldum. Güler yüzlü halen gözümün önünde. İyi bir insandı. Nurlar içinde yatsın.

Avatar
eeims 2019-11-17 21:57:19

Bazı yorumları esefle kınıyorum. Bu yorumları eğitimcilerin yazdığına inanamıyorum. Insanlar nerede ne zaman öleceğine karar veremezler.

Avatar
eeima 2019-11-17 22:28:29

Allah rahmet eylesin makamını cennet eylesin

Avatar
Ali 2019-11-17 18:47:11

Hayat bir otobüstür, binmesini bilmeli, son durağa gelmeden inmesini bilmeli.. demiş Çiçek Abbas.. Allah rahmet eylesin. 60 üstü Yaşlı Müfettişlerin artık gençlere yerini bırakması gerektiğini düşünüyorum. Harcırah almak için o yaştan sonra ailenden uzakta otel odalarında yaşanmaz. İnsan ölecekse bile ailesinin yanında helalleşerek vermeli son nefesini. Belki de ailesinin yanında olsa hastaneye kaldırılacak ve yaşayacaktı... İnşAllah diğer yaşlı müfettişlere örnek olmuştur. Biraz da kazandığınız parayı yemeyi öğrenin lütfen...

Avatar
Cennet kusu 2019-11-17 00:43:05

Allah rahmet eylesin, vaktin gelince hemen emekli olmak lazım malum ölüm ani en azından emekli ikramiyesini yemeli mekanın cennet olsun hocam.