13 Eylül 2019 Cuma 11:06
MEB, Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesini değiştirdi

Milli Eğitim Bakanlığı Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesinde Değişiklik yapıldı.

Son Güncelleme: 13.09.2019 11:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Müdür 2019-09-13 15:35:39

2 saatten az olmamak ibaresi değiştirlmeli ders saatleri sarktı hafta içi 1 saat de yapılabilmelidir

Avatar
Hoca 2019-09-13 20:30:28

Bu kurslardan cogunlukla istenilen verim alinamiyor...ögrenciler önce kayit yaptiriyorlar sonra devam etmiyorlar...Bir kisim okullar da ögrencileri devam ediyormus gibi gosterip ucret tahakkuk ettiriyorlar....Sonucta ne oluyor.....Kamu zarara ugratiliyor....Bazi kisiler haksiz kazanc elde ediyorlar...Tüyü bitmemis yetimin hakki yeniyor...Böyle sonuclarla karşilasilmamasi icin bu kurslarin titizlikle denetlenmesi gerekiyor...

Avatar
Kundera38 2019-09-13 21:30:17

İdarecilerin derse girmesiyle ilgili madde çıkarılmış,

Avatar
artırımlı 2019-09-13 12:44:28

Yüzde 100 artırımlı ödeme kısmı 657 sayılı DMK'da var, değişmedi.

Avatar
Öğretmen 2019-09-13 17:16:10

Bakanlık nerede dyk kırtasiyeyi karşılıyor... Hiçbir yerde...

Avatar