banner1905
İstanbul 16°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
24 Ocak 2017 Salı 19:26
KORAY AYDIN,KAMU-SEN'E SAHİP ÇIKTI

Koray Aydın'ın Türkiye Kamu-sen Genel Merkezi'ne yönelik yapılan saldırıya ilişkin yazılı basın açıklamasında bulunarak; "MHP ve Ülkücü Hareket’i kendi gündemi ve önceliği olmayan bir konu yüzünden birbirine düşürenleri, ne ülkücüler ne de tarih affetmeyecektir." dedi.

TÜRKİYE KAMUSEN’E YÖNELİK SALDIRIYA İLİŞKİN BASIN AÇIKLAMASI ŞÖYLE:

Türkiye kamu-sen genel merkezine yapılan saldırıyı şiddetle kınıyorum. Saldırı Sayın İsmail Koncuk’un şahsında tüm Kamu-Sen’e yöneliktir. Sosyal medya hesabından referandumda hayır diyeceğini açıklayan Sayın Koncuk’a yönelik baskı ve tehditler kabul edilemez. Düşünce ve kanaatlerini söz, yazı veya başka yollarla açıklayan kişi veya kurumların hedef alınması açık bir anayasa ihlalidir ve suçtur.

Türkiye Kamusen, Türkiye’nin en büyük sivil toplum kuruluşlarından biridir ve gücünü yasalardan, üyelerinden ve ilkelerinden almaktadır. Dolayısıyla Türkiye Kamusen, birilerinin sus demesiyle susacak bir kurum değildir. Kendi kararını, yetkili kurullarında kendisi verecektir. Bizim gençlerimizi, bizim kurumlarımıza karşı kışkırtmak ve saldırmak hangi aklın ürünüdür? Böyle bir sorumsuzluk tam bir akıl tutulmasıdır. Milliyetçi-ülkücü hareketi ucube bir Partili Cumhurbaşkanlığı tesis etmek için birbirine düşürmeye ve bölmeye kimsenin hakkı yoktur.

Ülkücüleri, demokratik tercihleri sebebiyle ayrıştırmak, ötekileştirmek ve ülküdaşlık hukukunu zedelemek büyük vebaldır. MHP ve Ülkücü Hareket’i kendi gündemi ve önceliği olmayan bir konu yüzünden birbirine düşürenleri, ne ülkücüler ne de tarih affetmeyecektir. Sağduyu galip gelmeli, demokratik kurallar işlemeli, her aşaması baskı ve dayatmalarla gelen Partili Cumhurbaşkanlığı sandığa gömülmelidir.

Koray Aydın

Son Güncelleme: 24.01.2017 19:42
Anahtar Kelimeler:
İsmail KoncukKORAY AYDIN
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KONCUK BAŞKAN YANINDAYIZ 2017-01-24 19:50:14

Koncuk Başkanım birkaç çapulcuya, yeni yetmeye meydanı bırakmayız.SONUNA KADAR YANINDAYIZ.

Avatar
cumhuriyet 2017-01-24 20:49:44

cumhuriyete sahip çıkmayanlardan ülkücü olmaz.

Avatar
DEMOKRASİ İÇİN, CUMHURİYETİMİZ ÇİN..... 2017-01-24 20:56:43

Troller iş başında KAMU SEN li olmayanlar milliyetçi olmayanlar,klavye milliyetçileri KONCUK BAŞKAN Haktan,hukuktan, milletten yana.Milleti olmayan devlet olurmu? Meclis’in yetkilerini tek kişiye devreden ve “denetimsiz başkanlık” bu ülkeye, bu millete huzur getirmez daha da böler. Birileri için değil; MİLLETİMİZ İÇİN, DEVLETİMİZ İÇİN, GELECEĞİMİZ İÇİN HAYIR...Daha dün ülkücüler milliyetçileri küfredenleri hakaret edenleri,mağdur edenleri unutma...

Avatar
İsmail Koncuk kimlerle hangi safta yer aldığına dikkat et 2017-01-24 20:06:24

İsmail Koncuk Umarım vatan millet düşmanları devlet bayrak düşmanlarıyla Hayır diyerek aynı safta yer almaz

Misafir Avatar
namık 2017-01-25 01:43:56 @İsmail Koncuk kimlerle hangi safta yer aldığına d

tüm kamu-senliler ülkücülere hayvan diyenlere HAYIR DİYECEKTİR. ülkücüden saray kapıkulusu çıkmaz..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Koray Aydın kendine sahip çıksın 2017-01-24 20:05:19

Koray Aydın'ın başka işi kalmamismida kamu-sen'e sahip çıkıyor

Avatar
Erbey 2017-01-24 20:13:51

Milletin yanında durmasın Sayın Koncuk,Koray abisiyle beraber Akşenerin arkasında dolaşsın..Türk Eğitim Sen'de ki çakma değil, hakiki ülkücüler "Devlet"inin ve milletinin yanındadır

Misafir Avatar
Temizlik şart 2017-01-25 11:58:25 @Erbey

Erbey belkide sen cemaat sayesinde müdür oldun, belki memursen yöneticisi oldun. İnsanların tercihine saygı duy. Benim oyum EVET e yakın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kağan 2017-01-25 00:47:50 @Erbey

bu bahsettiğiniz sendika mı parti yan kuruluşumu EBS li

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fethi ayyildiz 2017-01-24 19:57:01

Koncuk,turkegitimseni batiriyor,istifa etmesi lazim.

Avatar
goncuku kim dinler 2017-01-24 20:07:44

goncuk bu kararı verdi diye Ben kamu senli kardeşlerimizin bu karara uyacağını sanmıyorum

Misafir Avatar
kağan 2017-01-25 00:51:41 @goncuku kim dinler

sn zat yenimi kardeş olduğumuzu anladınız. EBS lilerin taraflı puanları ile türk eğitim sen li yöneticiler görevden alınırken alkış tuttunuz. Şimdi gaza gelecek kadar salak mı zannediyorsunuz insanları. Siz ve yöneticileriniz çıkacak biz türk eğitim senlilerden özür diliyoruz insanlara iftira attık ebs olmayanları aldık diyeceksiniz. ondan sonra konuşuruz....

Beğenmedim! (0)