09 Aralık 2019 Pazartesi 08:35
İzmir İl Milli Eğitim Müdürü "Bağış parasıyla tatile gittiği" iddiasını yalanladı

Yahşi, yaptığı yazılı açıklamada, şahsına yönelik basında ve sosyal medyada yer alan iddiaların gerçek dışı olduğunu kaydetti.

Söz konusu haberleri takip ettiğini vurgulayan Yahşi, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Haber' adıyla kamuoyuna sunulan, iftira içerikli iddialara ilişkin Valilik makamının 29 Kasım 2019 tarihindeki basın açıklamasında, 'Yapılan işlemlerin usulüne uygun ve belgeli şekilde gerçekleştirildiği ve haberlerin gerçeği yansıtmadığı' kamuoyuna duyurulmuştu. Şahsıma ulaşarak tevdi edilen bir ceza söz konusu değildir. Süreç ile ilgili gerekli yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı kamuoyuna saygılarımla duyururum."

AA

Son Güncelleme: 09.12.2019 08:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İl içi sıralar tekrar çalıştırılsın 2019-12-09 09:28:08

İl içi sıralar tekrar çalıştırılsın il içi sıra sistemi daha güçlü bir şekilde geri gelmelidir sınıf öğretmenlerinin il içi ve il dışı yer değiştirme sorunu çözülmelidir bunun için sınıf öğretmenlerine branş öğretmenliği hakkı verilmelidir sınıf öğretmenlerine farklı kurumlarda farklı alan sınavları açılmasını bekliyoruz farklı kurumlarda farklı kadrolar açılmalıdır müfettişlik uzmanlık müsteşarlık müdürlük şube müdürlüğü oda başkanlığı genel başkanlık denetmenlik daire başkanlığı bölge müdürlüğü danışmanlık hakimlik kaymakamlık başdanışmanı başdenetçi gibi sınavlar açılmalıdır öğretmenlere lojman tahsis edilmelidir elektrik su doğalgaz İnternet gıda ücreti bedava olmalıdır 10 yıllık öğretmenlere üniversitede hoca olma imkanı tanınmalıdır öğretmenlere vergi muafiyeti gelsin Eğitim sistemi tamamen değiştirilmelidir Kurumlararası geçiş serbest bırakılmalıdır özel okullara kadrolu atamalar olsun böylelikle öğretmenlerin yer değiştirme sorunu çözülmelidir bunun için il içi sıra sistemi daha güçlü bir şekilde geri gelmelidir il içi sıralar tekrar çalıştırılsın Öğretmen yer değiştirme yönetmeliği sil baştan değiştirilmelidir Her öğretmenin rahatlıkla yer değiştirebildiği bir sistem geliştirilmelidir Öğretmen kadroları boş kaldı bunun için il içi sıra sistemi daha güçlü bir şekilde geri gelmelidir il içi sıralar tekrar çalıştırılsın sınıf öğretmenlerine farklı kurumlarda farklı kariyer meslekler açılmalıdır Zorunlu hizmet affı gelmelidir Bütün üniversite mezunları atansın İlkokul 5 sene olsun böylelikle öğretmenlerin yer değiştirme sorunu çözülmelidir bunun için il içi sıra sistemi daha güçlü bir şekilde geri gelmelidir il içi sıralar tekrar çalıştırılsın 10 yıllık öğretmenlere uzmanlık hakkı verilmelidir 15 yıllık öğretmenlere başöğretmenlik hakkı verilmelidir

Misafir Avatar
turgay 2019-12-09 15:34:10 @İl içi sıralar tekrar çalıştırılsın

İl içi sıra rahatsızı artık bir son ver.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Milletin Öğretmeni 2019-12-09 09:35:23

HAN-I YAĞMA

Bu sofracık, efendiler – ki iltikaama muntazır
Huzurunuzda titriyor – bu milletin hayatıdır;
Bu milletin ki mustarip, bu milletin ki muhtazır!
Fakat sakın çekinmeyin, yiyin, yutun hapır hapır…

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Efendiler pek açsınız, bu çehrenizde bellidir
Yiyin, yemezseniz bugün, yarın kalır mı kim bilir?
Bu nadi-i niam, bakın kudumunuzla müftehir!
Bu hakkıdır gazanızın, evet, o hak da elde bir…

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Bütün bu nazlı beylerin ne varsa ortalıkta say
Haseb, neseb, şeref, oyun, düğün, konak, saray,
Bütün sizin, efendiler, konak, saray, gelin, alay;
Bütün sizin, bütün sizin, hazır hazır, kolay kolay…

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Büyüklüğün biraz ağır da olsa hazmı yok zarar
Gurur-ı ihtişamı var, sürur-ı intikaamı var.
Bu sofra iltifatınızdan işte ab u tab umar.
Sizin bu baş, beyin, ciğer, bütün şu kanlı lokmalar…

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Verir zavallı memleket, verir ne varsa, malını
Vücudunu, hayatını, ümidini, hayalini
Bütün ferağ-ı halini, olanca şevk-i balini.
Hemen yutun düşünmeyin haramını, helalini…

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Bu harmanın gelir sonu, kapıştırın giderayak!
Yarın bakarsınız söner bugün çıtırdayan ocak!
Bugünkü mideler kavi, bugünkü çorbalar sıcak,
Atıştırın, tıkıştırın, kapış kapış, çanak çanak…

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!

Avatar
ali 2019-12-09 12:02:57

yapmadım iftira demiyor bana ulaşan bir ceza yok diyor. olsa da zaten engel olurusn bi şekilde sümen altı ettirirsin.

Avatar
Alperen 2019-12-09 12:45:22

Bu serdivanda egitim birsen üyelerine kitap yazdığınız sonrada parasını hallettiginiz olaya benziyo.Sizde potansiyel mevcut.
Pendige gönderdiğin tuzla daki mudur bacanagımında dosyaları oldugu ve yahsi gücünü kullanarak,araya siyasileri sokup halletmeye calıştığın konusunda da rivayetler var aga

Avatar
Köyceğizli 2019-12-09 13:58:29

Yapılan harcamalar usulüne uygunmuş. Minareye kılıf bulmak zor mu? Ateş olmayan yerden duman çıkmaz demiş atalarımız.

Avatar
ali kaya 2019-12-09 15:57:52

ömer hocamı yıpratıp yerine başkalarını getirmek isteyen zihniyetin oyunudur bu. Allahın adaleti mutlaka tecelli edecektir

Avatar