20 Eylül 2019 Cuma 08:05
İl Milli Eğitim Müdürü ataması yapıldı

Milli Eğitim Bakanlığında açık bulunan Kocaeli İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, 3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 2 ve 3 üncü maddeleri gereğince Fehmi Rasim ÇELİK atanmıştır.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali 2019-09-20 08:58:52

Zonguldak'a ne zaman atama olacak.İki yıldır vekaleten sınıfta bile öğretmenlik yapamayan biri(!) müdür olarak ortada geziyor da buradan bilginiz olsun istedim.

Avatar
mazlum 2019-09-20 09:39:18

ebs liler 1 1 gidiyor yaşasın zalimler için cehennem.beter olun.

Misafir Avatar
fark etmiyor 2019-09-21 00:57:43 @mazlum

sen öyle zannet.. araştır bakalım son zamanlarda illere görevlendirilen veya atanan müdürlerin maziyi evveliyesini.. EBS nin tezgahından çıkmamış birini il müdürü mü yapacaklarını zannediyorsun sen!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
EĞİTİM ŞART 2019-09-20 08:18:03

MÜDÜRÜMÜZÜN ETKİLİ SES GETİRİCİ İCRAATLAT YAPACAGINDAN KÜŞKUMUZ YOK HAYIRLI OLSUN

Avatar
malatya 2019-09-20 08:42:45

Malatyadaki U.....z neden gitmiyor

Avatar
Zıkkımın Kökü 2019-09-20 12:25:07

Tayyip Bey MEBi MHPye verdi. Önümüzdeki günlerde bunu daha iyi göreceksiniz. Koltuk hastalıklı tembeller bence şimdiden sendikanızı değiştirin. Sonra dönek derler size. Omurgasız derler. Savunma olarak ben MEB MHP ye geçmeden değiştirdim sendikamı, yoldan çıktılar fazla haram yediler diye savunma yaparsınız. Hadi fareler... terkedin gemiyi

Avatar
Yunus 2019-09-20 18:15:26

Karaman'da mevcut müdür vekili çok ama çok kaldı.

Avatar
ali veli 2019-09-20 18:55:18

meb de hangi yoneticu ne yemiş? yillardir okullara pislikten kokusmjsluktan girilemezken, müdürleri padisah olan şimdiki atip tutanlardi. 2014ten skbra okullarda siyaset degil eğitim konuşulur oldu ve herbiri kalite ve hizmette birbiriyle yarışıyor. siz hak deyin onurga deyjn algi yapin bence geçmişe bakin.

Avatar
master 2019-09-21 08:04:40

yenilenebilir enerji meslek lisesinin parasını gitti turizm meslek lisesi yapımı için harcadı, tam 20 milyon tl, yaptığı turizm lisesinin de uygulama otelini bile yapmamışlar, bu atamanın yapılması yanlış olmuştur, yenilenebilir enerji eğitim programını hayata geçirmeden tarihe gömen adamdan ne hayır gelir acaba?