banner1956
24 Ocak 2020 Cuma 15:38
İl Milli Eğitim Müdürlüğüne yeni atama yapıldı.

 Bir süre önce Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü görevinden Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü'ne atanan Cengiz METE'nin yerine il müdürü ataması gerçekleştirildi. Cengiz METE'den boşalan koltuğa Bolu İl Milli Eğitim Müdürü Yasin TEPE'nin ataması yapıldı. Yasin TEPE, geçtiğimiz yıllarda Gaziantep'te İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevinde bulunmuştu.  Yasin TEPE'nin Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü olarak atanmasından sonra Bolu İl Milli Eğitim Müdürlüğü kadrosu boşalmış oldu. Önümüzdeki günlerde Bolu İl Milli Eğitim Müdürü atamasının da yapılması bekleniyor.

 

Son Güncelleme: 24.01.2020 19:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayhan kurt 2020-01-24 16:14:41

Ya adam.basariliysa bırakın Bolu'da kalsın Antep'e adammi yok be hal

Avatar
Boluya 2020-01-24 16:44:10

Boluyada Beyoğlu İlme MEM atandı

Avatar
Gaziantep 2020-01-24 16:49:04

Hayırlı olsun bolu kaybetti antep kazandı.

Avatar
İbo 2020-01-24 17:04:10

Ne mutlu antepe

Avatar
sado 2020-01-24 17:14:41

Allah aşkına şu ilçe mili eğitim müdürü veya il milli eğitim müdürü yaparken ölçünüz ne ? Onu bir açıklayın. Hangi kriterler aranıyor? Onca öğretmen içerisinden bunların en akıllı olduğunu nereden ölçüyorsunuz veya nereden anlıyor da atama yapıyorsunuz? Liyakat ölçünüz nedir? Bir sürü akla takılan soru. Yazık değil mi bu devlete. Onun için her işimiz tıkanıyor. Eğitimde yeni bir yöntem ve teknik mi geliştirmiş? Eğitime kazandırdığı projeleri mi vardı? ...

Avatar
Şube Müdürü 2020-01-24 17:25:48

Sıramı bekliyorum. Doktora mezunuyum. Sınavla Şube Müdürü oldum.

Avatar
BOZKURT 2020-01-24 18:12:13

BU ADAMIN! kardeşi dağda askerle çatışırken öldürülmüştür. cenazesi pkk nın gövde gösterisine dönüşmüştür. bu na ve bunu atayanlara yazıklar olsun

Avatar