banner1955
10 Kasım 2019 Pazar 22:13
İl Milli Eğitim Müdürlüğü yaka kartındaki yanlışlık için inceleme başlattı

Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Büyük Önder Atatürk'ün ebediyete intikalinin 81. yılı anısına düzenlenen törende dağıtılan yaka kartında Atatürk'ün doğum tarihinin yanlış yazılmasıyla ilgili inceleme başlatıldığını bildirdi.

İl Milli Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Gaziantep'te, Cumhuriyet'in kurucusu, Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikalinin 81. yılı anısına düzenlenen çelenk koyma töreninde görevli okul müdürlüğünce hazırlatılan ve dağıtılan yaka kartında Mustafa Kemal Atatürk'ün doğum tarihinin yanlış yazıldığının belirlendiği aktarıldı.

Açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"Söz konusu hata ile ilgili matbaa yetkililerinin yapılan hatanın kendilerinden kaynaklandığı yönündeki açıklamalarına rağmen müdürlüğümüzce, konunun tüm yönleri ile araştırılması adına inceleme başlatılmıştır."

AA

Son Güncelleme: 10.11.2019 22:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gaziantep 2019-11-10 23:30:24

Gaziantep suriyeli öğrencilerden dolayı bitmiş durumda sınıflardaki mevcut 50 kişi bazı okulların çoğunluğu suriyeli bakanlık bunlarla ilgilensin tarihi yanlış yazılsa ne olur düzeltilir.Onemli olan eğitim Sorunu

Avatar
Davar Cobanı 2019-11-11 00:13:32

Milli Eğitim başta olmak üzere tüm kamu kurumlarındaki maklubeciler temizlenmezse olacağı budur. Nerde bu paralel sendikacılar ve müdürler?

Avatar
Eğitimci 2019-11-11 00:15:12

Böyle bir hatayı yapan kurum bitmiş demektir. Eğitim adına katabileceği hiçbir şey olamaz. Çünkü böyle çok basit ve kısa bir töreni bile baştan savma, incelemeksizin yapmasının telafisi olamaz. Hatayı yapan zaten kurum olarak Milli Eğitim Müdürlüğü olduğuna göre incelemeyi de yine kendileri yapması daha da büyük bir hata... Matbaayı suçlamaları da hata,çünkü matbaaya hangi taslağı hazırlayıp verirsen onu basar, onların da onu alıp inceleri gerekir. Bu basit hata yaşanabilecek büyük hataların habercisidir...

Avatar
Ahmet Uzun 2019-11-11 01:51:46

Allah aşkına takılmayın artık bu tip şeylere. Kasıtlı niye yapsın adamlar. Ne o çaba en ince detayına kadar araştırma. Sen eğitim işine bak sayın müdür.

Avatar
efe 2019-11-11 09:14:34

art niyet yok gibi, aceleyle yapılmış sanki

Avatar
Mamoste 2019-11-11 09:26:30

Hâlâ eski türkiye 'nin takıntılarından kurtulamadık zırnık ilerleme yok ne olacak bu halimiz

Avatar
Ali 2019-11-11 09:33:01

O kadar insan yakasina ne takdigini anlamadan bakmadan takmislar bunlar yaptiklari islerin buna benzedigini gosteriyor.

Avatar
öğretmen 2019-11-11 11:03:23

yapma cengiz bey sen bunu nasıl görmezsin ........