27 Ağustos 2019 Salı 23:25
Hastalar beklerken kayıt görevlisi alışveriş sitelerini gezdi

Bartın Devlet Hastanesi acil servisinde kayıt işlem bölümü görevlisinin internette vakit geçirirken işlem için sırada olan hastaları bekletmesi tepkilere yol açtı.

Bartın Devlet Hastanesinin acil servisinde vatandaşlar tarafından çekilen görüntüler tepki çekti. Hastaneye tedavi için giden bir hasta tarafından çekilen görüntülerde acil servisin kayıt-işlem bölümündeki görevlinin iş amaçlı kullanması gereken bilgisayardan alışveriş sayfaları açtığı ve bu sayfalarda özel aramalarda bulunduğu görülüyor.

İHA

Son Güncelleme: 27.08.2019 23:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
seda 2019-08-27 23:58:33

memur değildir torpilli çalışanlardır her hastanede var bunlardan

Avatar
ahmet 2019-08-28 00:16:27

Sırada bekleyen yokki

Misafir Avatar
muhammed 2019-08-28 11:39:08 @ahmet

Bu memurların elleri boş olsa gerek kendilerine verilen interneti amacı dışında kullanmalarının suç teşkil ettiğini bilmiyorlar galiba? o yetmezmiş gibi şimdide haberin altına savunma amaçlı yorum yazmayla meşguller.UTANMAZLAR.BAŞHEKİM-Hastane müdür gör bunları vebal sizin!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ad soyad 2019-08-28 00:29:42

Tamam ama ben sırada kimse görmüyorum. Arada bakmıştır belki hemen linç etmeye başlamayın bence

Misafir Avatar
muhammed 2019-08-28 11:40:31 @Ad soyad

İş kanununda yeri var. Daha önce mahkemelerde tazminatsız iş akdi feshine kadar giden örnek kararlar var. İşyerindeki bilgisayarları mesai saatleri içerisinde işi aksatacak bir şekilde kişisel işleri için kullanmak tazminatsız iş akdi feshine kadar gidiyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
yanlış ama 2019-08-28 00:37:50

tabiki yanlış ama ksyıt sırasında bekleyen yok gibi. doktor bekliyorlar gibi bir hal var. en azından resim yetersiz.

Avatar
Serkan 2019-08-28 05:23:27

Görüntüde kayıt için sırada bekleyen bir tane hasta yok görevlide internette birşeyler bakıyor. Böyle bir görüntüyü bi şekilde ele geçirip hastalar sırada beklerken görevli alışverişte diye haber yapmak Nasıl bir habercilik anlayışıdır anlamadım...?

Avatar
Osman 2019-08-27 23:40:56

Us ahlaki yok Ab de hemen kapı dışarı bizde yanına kar kaldı yazık

Avatar
Ad 2019-08-28 00:27:35

Soyad

Avatar
Adil 2019-08-28 02:42:31

İş kanununda yeri var. Daha önce mahkemelerde tazminatsız iş akdi feshine kadar giden örnek kararlar var. İşyerindeki bilgisayarları mesai saatleri içerisinde işi aksatacak bir şekilde kişisel işleri için kullanmak tazminatsız iş akdi feshine kadar gidiyor.