13 Temmuz 2019 Cumartesi 16:51
Erdoğan'dan suç işleyen Suriyelileri ilgili açıklama! Kesinlikle sınır dışı edeceğiz

Türkiye gazetesinden Yücel Kayaoğlu'nun haberine göre, MKYK’da yerel seçim sonuçları değerlendirilirken, bazı milletvekilleri özellikle Suriyeliler konusunda vatandaştan tepki geldiğini ve bu konuda yeni politikalar geliştirilmesi gerektiğini dile getirdi.

''Kesinlikle sınır dışı edeceğiz''

Bunun üzerine Erdoğan “Biz Suriyelilere kapılarımızı açmak zorundaydık. Görmezden gelemezdik. Onlara sahip çıktık. Bizim başımıza da gelebilirdi. O zaman bize kim yardım edecekti, kim sahip çıkacaktı? Ama bu konuda yeni adımlarımız olacak. Ülkelerine dönmelerini teşvik edeceğiz. Suç işleyenleri kesinlikle sınır dışı edeceğiz. Ayrıca Suriyelilerden aldıkları sağlık hizmeti karşılığında bir katkı payı alınmasını öngörüyoruz” diye konuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakkı 2019-07-13 18:37:44

Aklınız başıba yeni mi geldi. Gaziantepte, urfada hergün olay var. Adamlar okulları bile basıyorlar. Sen neden bahsediyon

Avatar
vatandaş 2019-07-13 19:34:47

Yaş ortalamaları 30, yaşlı değil, kadın çoluk çocuk değil, hepsi saldırgan, mahvettiniz memleketi be başkanım.

Avatar
BAHATTİN 2019-07-13 20:04:23

Tabi tabi bizde inandık . Suyunuz ısındı beyler. Millete kafa tutulmaz iyice öğrenin bunu...

Avatar
ali 2019-07-13 18:29:45

Onu almadan önce düşünecektiniz.Şimdi bekleyin gidecekler diye.Zaten insanlar almanıza bir şey demiyor.Türkiye'nin her yerine dağıttınız.Belli bir bölgede toplansalardı sorun fazla olmazdı.

Avatar
Batu 2019-07-13 17:31:54

Sayın cumhurbaşkanım
Bu ülkenin gelecegi için bu suriyelilerin geri dönmeleri gerekiyor
Bir aşka ve daha kötü olanı Afganlar.

Avatar
Referanduma gidilsin! 2019-07-13 22:28:26

Demokraside ülkenin en önemli problemi konusunda tek kişi kara veremez! Bunlar hakkında halk karar verir!Kaç milyon Suriyeli var ! Net olarak tespit edildikten donra ülkelerinde savaş olmadığı halde ülkemize mülteci olan Iraklı,iranlı,azeri,afgan 'tacik,kırgız,özbek,türkmen,rus ,Ürdünlü,gibi ülkemize geliş sebebi onları getiren siyasi mekanizma tarafından halka açıklanmak zorunda! Ülkemizin pek çok bölgesi mülteciler yüzünden yaşanılmaz oldu! AKP de vekil olanlar bunu görüyor ancak başlarına bir iş gelir diye ses çıkarmıyor! Mültecilerin milyonu geçti, bu bir beka sorunudur! Sadece muhalefetin problemi değildir!

Avatar
Recep 2019-07-14 06:11:50

Ülke göçmen cennet oldu Afganlı Suriyeli İranlı bunların suç işlemesini bekleyeceksiniz. Ya AKP bunlarï gönderir Yada Kendi gider.

Avatar
Zeki 2019-07-13 17:38:00

Allah razı olsun reis

banner1954