banner1905
06 Temmuz 2017 Perşembe 11:43
Emeklilikte yaşa takılanlar ile ilgili flaş açıklama

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu yüzbinlerce kişiyi ilgilendiren Emeklilikte Yaşa Takılanlar ile ilgili açıklamalarda bulundu

Şu anda yaklaşık 12 milyon emeklinin olduğunu hatırlatan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu "2008 ve 2012'de yapılan düzenlemelerle emeklilikteki aktüeryal dengelerin sürdürülebilir olması ve genç yaştaki emekliliği yavaş yavaş sürdürülebilir noktaya çekmek gibi yol haritamız var. Yasal düzenlememizin arkasında duruyoruz. 2035'te kadınlarımızın emeklilik yaşı 58'e, erkeklerde 60'a çıkmış olacak. Türkiye'deki emeklilerin ortalama yaşı şu an 52. Bu sistemi sürdürebilmemiz mümkün değil. Emeklilerimizin standardı yüksek hayat yaşayabilmeleri de bu koşullarda mümkün değil" dedi

"YAŞA TAKILIYORUM" BASKISI VAR

Yeni düzenleme düşünmediklerini belirten Müezzinoğlu "Önemli olan bunu sürdürmek. Şu anda "Yaşa takılıyorum" baskısı var. Bunu göğüsleyemezsek sürdürülebilirlik ortadan kalkar. Psikolojik, sosyal olarak emeklilik yaşında kademeli geçiş döneminin mağduriyetleri olduğu doğru, ama hiçbir mağduriyet olmadan sistemin realize olması da mümkün değil" dedi.

Anahtar Kelimeler:
Emekli
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MÜNEVVER 2017-07-06 12:23:59

SİZ İKİ SENEDE EMEKLİ OLUN BİZ ÖLÜNCE OLURUZ

Avatar
sidika bagis 2017-07-06 15:06:59

Dost acı söyler ama gerçek söyler 1_erbakan Hocanin havuz sistemi kurulmali memur kesim emekli yüzü gulmeli yüzde 40 ile 45 zam verilmeli 2-yaş haddini bekleyen binlerce mağdur magduriyeti giderilmesi.sürdürmez yapılamaz kardeşim vatandaş çözüm bekliyor ben oy verirken yapamaz edemez sürdürülemez diyenlere oy vermedim ben hayalleri gerçekleştiren Erbakan talebesi Reisimiz RECEP TAYYİP ERDOGAN A oy verdik .Reis ins yaş haddi ne çözüm bulur.

Avatar
vatandaş 2017-07-06 14:30:22

Ne dediniz şimdi anlayan var mı?

Avatar
Uzman 2017-07-06 17:03:28

Bu ne diyor 2019 secimlerinde gorecegiz o zaman bu zat soyledierine ne kilif bacak biz cok bakan gorduk .

Avatar
POSOF 2017-07-06 22:13:31

FAZLADAN 12 SENE ÇALIŞ Bİ.25 YIL +12 YIL DAHA YAŞTAN VURUYOR.MAĞDURİYET......

Avatar
kemal 2017-07-07 10:10:10

biz 25 yıl çalışıp emekli olacağız diye memur olduk. (kanun öyleydi)
aradan 12 yıl geçtikten sonra "siz 25 yıl değil, 31 yıl çalışıp emekli olacaksınız" kararı çıktı.
maç başlayıp, yarı olduktan sonra, maçın süresi uzatılır mı ?
böyle bir şey başka bir dünyada var mı ??? haksızlıkkkkkkkkkk

Avatar
Necip 2017-07-07 17:22:46

sn bakan ben ssk olduğumda böyle bir şey yoktu ben 3500 primnen emekli olmam gerekirken 5375gün dediniz benim 8000 gün pr var hala emekli olamıyorum olsamda 3500 pr var adam benden çok maaş alıyor benim ki iki katı onu yapaman bunu yapaman öyle olmaz böyle olmaz sen ne işe yararsın sn cumhur başkanı talimatmı versin ben hak ETTİM sende işini yap aldığın parayı hak et benim gibi garibanlarında hakkını VER

Avatar