İstanbul 14°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
26 Temmuz 2017 Çarşamba 21:49
EĞİTİMBİRSEN ÜYELERİ DAHA MI ZEKİ OLUYOR ?
banner1929

Kamudanhaber - Özel Haber

Milli Eğitim Bakanlığı 81 ilde müdürlük ve müdür yardımcılığı atamaları için mülakat içeren yönetmelik yayınlamıştı .

İllerde müdürlük ve müdür yardımcılığı atama mülakatları yapıldı.

Müdürlük ve müdür yardımcılığı mülakatlarında Eğitimbirsen üyeleri % 90 başarı yakaladı .

Mülakat sorularına doğru cevap vererek 90-100 puan arasında puan alan yöneticilerin birçok ilde hemen hemen tamamı Eğitimbirsen üyesi oldu .

Örneğin Rize ilinde mülakata girip 90-100 puan arası alan 26 kişinin 25'i Eğitimbirsen üyesi oldu .

Eğitimbirsen'in mülakatlarda torpil yaptığını düşünmediğimiz için bu yorumu getirdik !

Keza , İl müdürlerinin ve komisyon üyelerinin ve Eğitimbirsen şube başkanlarının neredeyse tamamının dini İslam ve Allah'a inanıyorlar !

İl müdürleri ve Eğitimbirsen şube başkanları namaz kılıyor , oruç tutuyor , umre ve hacca gidiyorlar  !

Allah'a inanıyorlar !

Allah'ın yasakladığı kul hakkını yemeyeceklerine göre...

Kuran'da emaneti ehline veriniz diye ayetle hüküm olduğunu da biliyorlar .

Buradan şu sonuç çıkıyor .

Allah'a inanan il müdürlerimiz ve sendika başkanlarımız , Allah'ın emir yasaklarını çiğnemeyeceklerine göre !

Geriye tek şık kalıyor .

Eğitimbirsen üyeleri daha zeki oluyor !

Son Güncelleme: 26.07.2017 21:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Egitimci 2017-07-26 23:20:01

Hepsi kripto fetöcüdirler..çıkarları bitsin devlete hiyanet ederler..yaşasın türk eğitimsen

Avatar
ABİDİN 2017-07-26 23:05:58

bu mülakat ile atamaların iptal edilmesi gerekir benle beraber sınavı girip 60 bile alamayan adam mülakattan 98 almış buna imkan sağlayanları Allaha havale ediyorum biraz liyakat sahibi olmasına özen gösterseniz keşke idareci atamlarında sınav şart

Avatar
numan sertoğlu 2017-07-27 00:08:09

Kesinlikle! Daha önce sarı sendikada değildim.Bakıyorum bi garip oldun bönleştim işimi yapamaz oldum.Sonra rastgele sarı sendikaya geçtim!Aman Ya Rabbi! Beynimde çakralar açıldıkça açıldı..En son El Biruni'nin çözmeye çalıştığı denklemi çözüp uyuduğumu hatırlıyorum...Kesinlikle SARI sendika zihin açar,kuvvet verir,sağlığa şifadır...Öneririm...

Avatar
Öğretmen 2017-07-27 00:09:39

Sınavları ve sözlü mülakatı geçmek için Eğitim Bir Sen' li olmak yeterli

Misafir Avatar
YUSUF 2017-07-28 15:35:29 @Öğretmen

BEN DE EĞİTİM BİRLİĞİNDEYİM.70 PUAN VERDİLER.YÖNETİMDE OLMAN LAZIM.98 A 70 VERDİLER.BİR İŞE YARAMADI.LIRSIN.KÜSMESİN BİR İŞEYARAMASIN DİYE

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2017-07-26 23:25:59

Allah bunlardan daha büyüktür ve sabirlidir. Ama bir ismi de Hak tır
Haksızlığı kabul etmez, Fetocü kere ne oldu, ibret almak lazım.

Avatar
Ahmet 2017-07-27 00:10:49

Çok zekilerdir!!!

Avatar
murat konu 2017-07-26 22:16:35

1990 LARDA....ECO dönemlerinde sizleri de gördük... Hadi canım sen de...EMANETİ hep ehline verdiniz...bravo

Misafir Avatar
nyk 2017-07-28 11:44:33 @murat konu

ulan tontiş tarikatçı ECO zamanında yazılı sınav getirildi. Biraz araştır. İşkembeden atma

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kartal 2017-07-28 00:29:30 @murat konu

sizin ondan farkınız ne oluyor utanmaz?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zıkkımın Kökü 2017-07-28 00:14:14 @murat konu

Tamam onlar gavur zihniyetliydi! Müslümanlar bunu yapmamalı değil mi?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa 2017-07-27 00:17:46

Allah(cc) bildiği gibi yapsın kul hakkı yiyeni