banner1905
18 Kasım 2017 Cumartesi 14:38
EĞİTİM SEN ÜYESİ REHBER ÖĞRETMENLER NÖBET TUTMAYACAK…

Merkez Yürütme Kurulumuzun 17/11/2017 tarih ve 79 sayılı kararı ektedir. Sendikamız üyesi rehber öğretmenler ekteki karar doğrultusunda 20/11/2017 Pazartesi tarihinden itibaren Rehber Öğretmenlerin mesleki ilke ve özelliklerine aykırı yönetmeliğin düzeltilmesi talebiyle nöbet tutmayacaklardır.

Son Güncelleme: 18.11.2017 14:47
Anahtar Kelimeler:
öğretmenüyeEğitim Sen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rehber öğretmen 2017-11-18 17:26:45

eğitim 1 yönetimine Ali yalçına duyurulur. yakında üye bulamayacaksınız...eğitimseni günahım kadar sevmem ama üyelerine ve üyelerinin haklarına sahip çıkıyorlar. Eğitim 1 in yaptığı ayıp tek kelimeyle. üyelerine ve üyelerinin haklarına sahip çıkmıyorlar. Eğitim 1 üyesi olarak utandım açıkcası.. yakın bir zamanda bir kaç gün içinde eylem kararı almazsa eğitim 1 den istifa edeceğim. Duyurulur sayın başkanımıza...

Avatar
Ahmet 2017-11-18 17:09:39

Diğer öğretmenlerin meslek ilkelerinde nöbet mi var. Eğitim sen yine saçmaladın

Avatar
vatandaş 2017-11-18 19:30:00

ne olur be, ne olursun, sen olmayınca olmuyor tut daa.

Avatar
Rehber yatar 2017-11-18 20:24:49

Sınav görevi de alma ozaman.niye ona gıkın çıkmıyor.öğretmen ünvanını alıyosan nöbetinide tutacaksın.böyle yapa yapa eleman diye ünvanlandırılırsın.okulu ve öğrenciyi tanımak için gözlem yapman şart.nöbette gözlem yapmak için şart.

Avatar
bahri 2017-11-19 00:12:19

bizde tutmayalım o zaman

Avatar