banner1956
15 Şubat 2020 Cumartesi 12:51
Eğitim Bir-Sen’de Duygusal Kopuşlar

Konya’da Eğitimbirsen’den istifa eden bir öğretmenimizin duygu yüklü mesajı ve istifa formu

Sadece insan öldürene katil denmez ey benim eskimiş dostum. Katledilen duygular, adı konmamış bir soykırımdır belki de kim bilir? Ölen insandan geriye kalan hissiz bir ceset iken inanç suikastlerinin bakiyesi acı duyan gönüllerdir. Bugünün Ebu Zerleri zennelerin alkışlarıyla sürgün edildi, rakkaselerin şuh gülüşleriyle harcandı bizim dediğimiz ne kadar değer varsa... Gençliğim, heyecanım, aşkım ve inancım örselenmişken benimdir dediğim bir davada, tersine akıtacak değilim artık Fırat'ı ve Sakarya'ya şiir yazıldı çoktan. Şimdi gitmektir bana düşen bu platonik sevdadan... (smi) 

14 Şubat 2020 itibari ile Eğitim-Bir-Sen'den istifa ettim. Ne aynı şeyleri düşünüyor, ne aynı şeyleri terennüm ediyor ne de aynı hissiyatı paylaşıyoruz. En ufak bir gönül bağım kalmamış olup gönlümde gençliğimin en güzel yıllarını harcamamın tortusu vardır...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Iskender palu 2020-02-15 13:15:42

Simdi koltuklarda oturanlar g..korkusundan istifada edemez.Çünkü onları adam yapanda oturuduklari koltuklar ve yaladiklari sendika baskanciklari..adamsaniz verin istifasinizi oyle arkalarindan atıp tutmasi degil

Avatar
Dost acı söyler 2020-02-15 15:00:33

Memurlar tüm gerçekleri görüyor. Malum sendikanın bazı temsilcileri ''ben ne dersem o olacak'' diyor. Müdür biraz dik dururda istedikleri olmazsa vay o müdürün haline, iftiranın biri bin para. Pensilvanya sevdalıları kamuda çözülmesi gereken birinci meseledir. Hiçbir siyasi parti paralel oluşum peşinde koşanlara yüz vermemelidir. Bir okulda, hastanede, işyerinde karışıklık varsa işin içinde bu sendikamsı yapı vardır. Rezilliği sendika temsilcisi yapıyor ama bedeli Akparti ödüyor. Birisi bu menfaat örgütüne dur demelidir. Sözüm sendika içindeki malum yapıyadır. Herkes üzerine alınmasın. Hakkınızı helal edin.

Avatar
Adil 2020-02-15 13:11:55

Makamlarini kullanarak,devletin malını esine dostuna peşkeş, çeken, her türlü karı kız islerine bulaşan, görgüsüz insan grubundan; müslümanlıktan nasibini almış, kul hakkını göz yuma yuma yenilmesine musade etmeyen gercek müslümanlar bu sendikadan ivedilikle ayrılmalıdır.

Avatar
LORD 65 2020-02-15 13:15:31

Ben 17 yıllık üyelik sonunda ayrılmak zorunda kaldım. Sendika çıkarcıların eline düşmüş maalesef. Gönülden bağlı olanlar hep incitildi ve dışlandı. Erciş/VAN

Avatar
Türk Eğitim Sen 2020-02-15 14:02:57

Değerli Öğretmenim yaşadığınız süreci üzülerek okuduk. Hakkınızda hayırlısı olsun bundan sonraki süreçte dava dediğimiz şeyin aslında sadece eğitim çalışanlarının haklarına yapılan katkılar olması dileğiyle

Avatar
Atif Cengiz 2020-02-15 20:45:33

Sendika aidatlarının hükümet tarafından ödenmesi,2010 da yapılan yönetici rotasyonundaki oyunu farkedince istifa ettik.Bizim beklentimiz yoktu hedeflerimiz ideallerimiz vardı çünkü...Şimdi koltuk kavagası olanların dışında kalan üyelerin çoğunluğu bu gidişin yanlışlarını gömeye ve isyan bayrağını açmaya başladı.Tüm istifa eden arkadaşları tebrik ediyorum.Düzenin oyuncağı olmayın,Beklentisi olanlara uşaklık yapmayın.Saygılar...

Avatar
Mturan 2020-02-15 13:22:55

Istifa etmek uye olmak kadar dogaldir... 89 lu mu kurucu uye...

Avatar
Mehmet 2020-02-15 14:50:32

Bu istifa eden daha 10 yıllık öğretmen nasıl kurulus aşamasında olabilir. Bakınız emekli sandığı numarasının ilk iki rakamı 1989 doğumlu olduğunu gösteriyor.

banner1954