11 Şubat 2019 Pazartesi 20:41
Eğitim Bir-Sen: Mülakatlarda Adalet ve Hakkaniyet İlkeleri gözetilmelidir

Eğitim-Bir-Sen olarak, Millî Eğitim Bakanlığı’na başvuruda bulunarak, görevde yükselme kapsamında atamaya konu edilecek şef ve memur kadroları için adayların yazılı sınav sonuçlarının öncelikle gözetilmesini, hakkaniyet ve adalet ilkelerini esas alan sözlü sınav değerlendirmelerinde bulunulmasını, bu hususta il millî eğitim müdürlüklerinin uyarılmasını talep etti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sevi 2019-02-11 20:45:35

Çok komik

Avatar
Erzurum 2019-02-11 20:55:42

Allah'a hesap verin. Komik olmayın. Adalet konusunda en son konuşacak sendika EBS dir. Hakkım helal değildir.

Avatar
Mülakat sendikada yapılmalı! 2019-02-11 21:06:52

Maske takmanın yapmacık davranmanın gereği yok!Nasıl olsa sendika bugüne kadar tüm istediği kişileri güya memlerdeki mülakatla yönetici yaptı! Artık buna gerek yok direk memursen yapsın mülakatı! MHP ' de bu düzene en çok destek veren parti!

Avatar
Rich 2019-02-11 21:12:39

Şaka gibi

Avatar
Misafiir 2019-02-11 21:07:02

Güldürmeyin insanı. Subjektiflik ortadan kaldırılmadan ne hakkaniyet olur ne adalet. Kurallar somut olmalı. Siyaset arenadan çekilmeli. O zaman Öğretmen halleder bu işı. Talaş etmen. Herkes de hakkına razı olur.

Avatar
Komik 2019-02-11 21:13:39

Mülakat komisyonlarina kime kaç puan veriliceginin listesini verip sonrada mülakatlarda adalet istiyoruz demekte nedir.1 Bu söylediginize kendiniz inaniyormusunuz? 2.Herseyi YÜCE RABBİMİZİN gördüğünü biliyormusunuz?

Avatar
Eser 2019-02-11 21:14:38

Komediii milletin aklı ile t.şak geçmeyin... kimin hakkaniyetsiz davrandığını bu millet biliyor. Neden bahsediyorsunuz Allahım yaaa...

Avatar
Ali Ay 2019-02-11 21:12:45

Algı yapıyorlar.

banner1954