banner1956
14 Şubat 2020 Cuma 08:56
Devrimci İşçi Sendikalarının Kuruluş Yıldönümü Kutlaması Meyhanede Yapıldı

DP İstanbul Milletvekili Ahmet Şık’ın Cihangir’de açtığı meyhanenin bugünkü konukları, sendika yöneticileri oldu.

CHP DE MASADA

Devrimci İşçi Sendikaları Konfederasyonu’nun 53. yıldönümü dolayısıyla düzenlenen etkinliğe CHP İzmir Milletvekili Kani Beko da katıldı.

Etkinlik gece geç saatlere kadar devam etti.

Bilindiği üzere HDP’li vekilin açtığı meyhane siyasi isimleri uğrak yeri haline geldi.

CHP ve HDP’den birçok isim meyhanede zaman zaman boy gösteriyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Batu 2020-02-14 09:14:35

Beş yıldızlı otelde beş katı ücretle yapan dinci ve milliyetçi sendikalar gibi mi yapsalar dı?

Avatar
Xxxx 2020-02-14 09:39:04

Sizene nerde isterse orda yapar adam keyfinin kahyası mısın

Avatar
sado 2020-02-14 11:02:15

Tamam da nerede yapacaklardı? Camiyi düşün mü yordunuz her hal? Adamların fikri ne ise zikri de odur.

Avatar
Ayhan kurt 2020-02-14 11:46:11

Mevlit kuran fetö meto yediniz bitirdiniz hala milletin yediği ictigiyke uğraşıyor sunuz

Avatar
hoca 2020-02-14 12:22:39

diyanet işleri başkanımız temsil için 4 milyon tl ayırmış..haberiniz var değil mi

Avatar
Reisoğlu 2020-02-14 09:41:58

Camiye gidecek değiller ya herkes fıtratına uygun yere gidiyor. Bu adamlar derste yeşilay ilr ilgili içki kötüdür der sonra gider içerler. Yani dediklerine göre amel söyleyenlerden bi beklenti de hayal kırıklığı.

Avatar
yavuz gündüz 2020-02-14 11:23:42

camide yapmayacakları kesinde umarım fatura işçilerin aidatlarından toplanan bütçeye fatura edilmemiştir....Yoksa camide mevlüt okutmayacağını biliyoruz bu zihniyetin....

Avatar
M.A.ERSOY 2020-02-14 09:21:19

Emperyalist Amerika’ya ülkesinin zenginliğini yedirmeyen MADURO’ya neden destek mitingi yapmadıklarını sorun rakı şişesinin devrimci balıklarına...Erdoğan’la arası iyiydi diyecekler! Allahtan ki Castro dünyaya erken gelmiş!!!

banner1954