banner1939
07 Mart 2018 Çarşamba 12:55
Danıştay'dan müdürlere kötü haber

Türk Eğitim Sen'in Danıştay'da açtığı dava sonuçlandı. Artık haftalık ders programlarını müdürler tek başına yapamayacak, öğretmenlerden fikir almak zorunda kalacak.

Danıştay kararında şunlar kaydedildi:“Programın öğretmenler kurulunda tartışılarak değerlendirilmesi imkânı sağladığı, değişiklikle bu imkânın ortadan kaldırılarak, okul müdürünün tek yetkili haline geririldiği, öğretmenlerin ise tebliğ ile ders programından haberdar olacaklarının düzenlendiği görüldüğünden, haftalık ders programı konusunda öğretmenler kurulunu devre dışı bırakan değişiklikte hukuka uyarlık bulunmamaktadır.”

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ekrem 2018-03-07 14:21:54

İyi de normalde insanın istekleri hiç bitmiyor ki.

Misafir Avatar
yok canım 2018-03-07 16:37:23 @Ekrem

müdürler de insan.müdürlerin istekleri bitmiyor mu demek istediniz :) ne kadar ayıp

Beğenmedim! (1)
Avatar
ahmet taş 2018-03-07 17:07:31

ben yonetici olarak ogretmenlerin isteklerini dikkate alıyorum. o istekleri kurulda soyleseler cok komik olur.

Avatar
ahmet 2018-03-07 16:07:44

Bende aynı sendikadanım ama bu konuda sendikamıza destek vermiyorum

Avatar
Kral 2018-03-07 17:13:42

Aman ne kadar da kotu habermis. Müdürlerinde umrunda sanki. Adamlarin işine gelir

Avatar
Cabbar 2018-03-07 17:39:58

bu mudur dusmani haysiyet celladi yaklasimlardan vazgecin okullar ringonun ahirina dondu bir okulda mudurun yetkilerini aldinizmi muduru degil okulu bitirisiniz ama bunu akledecek kafa lazim yetki dusmani ototite dusmani tavirlarin bu okullari nerelere getirdigi ortada

Avatar
Zeki ÇAKIR 2018-03-07 18:25:38

Okul müdürü programa yönelik istekleri yapar , olanlar olur ki çok istek olunca hiç biri olamaz. Programı tamamen öğretmenler yapsa o okulda zaten eğitim olmaz. Türk eğitimsen de muhalefet olsun da ne olursa olsun. Ayrıca da bakmak lazım bu karara imza atan danıştay üyelerinin kaçının eşi öğretmen.

Avatar
osman42 2018-03-07 19:01:58

Aferin, iyi yapmışlar, eğitimin köküne kibrit suyu döküyorlar.

Avatar
Ogretmen 2018-03-07 16:18:38

Danıştayın yazısını yayinlasaniz