banner1905
06 Kasım 2016 Pazar 18:27
Cumhurbaşkanı'nın Memleketi Bylock'cu Müdüre Emanet Edilmiş
Kamudanhaber - Özel Haber

Cumhurbaşkanının memleketi olan Güneysu ilçesinin milli eğitim müdürü Bylock'dan açığa alındı.

Bylock'dan en son açığa alınan 2400 kişi içinde bulunan Rize - Güneysu ilçe milli eğitim müdürü Bayram Gündoğar'da açığa alındı .

Uzun süredir ilçe müdürünün açığa alınmaması için baskı yapan birçok etkin isim olmasına rağmen Güneysu ilçe milli eğitim müdürü Bylock'dan açığa alındı .

Güneysu ilçe mili eğitim müdürünün Bylock'dan açığa alınması gösteriyorki , Fetö konusunda asla taviz verilmeyecek .

www.kamudanhaber.net

Son Güncelleme: 07.11.2016 12:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Öğretmen 2016-10-14 00:19:49

Yada tam tersi önüne geleni fetocu diye alıp kendilerini gizlemeye çalışmaları yada bu şekilde haksızlık yaparak ak partiden ve Sayın Cumhurbaşkanıdan insanları nefret ettirmeye calismak neden siz yere tam 45 gündür acıktım öğrendim ki sendikam var diye bildirmisler tabi.olmadığını ispatlayinca geri dondurlduler mersin / erdemli bu.konuda bir.numara bunların incelenmesi lazım kaymakamı ve ilçe milli eğitim müdürünün

Avatar
şükür 2016-10-14 00:43:48

Ey Allah'ım çok büyüksün.....

Avatar
hamdullah 2016-10-13 23:06:49

kuzu kurdun insafına teslim edilmiş desenize. hiç fetöcü fetöcüyü açığa aldırır mı ihraç ettirir mi?

Avatar
ihsan 2016-11-01 23:41:04

2 defa mesaj yazdım.Uzun uzun,hem de çok önemliydi.Saçmasapan bir sistem kurmuşsunuz,tam sözü bitirecekken site kendini yeniliyor ve yazdığım yazı kayboluyor.Yazmıyorum mesaj falan...............

Avatar
Cemil KARSLI 2016-10-14 14:15:12

Yapılan haber asılsız ve yalandır ilçe milli eğitim müdürü görevindedir..

Avatar
Yörük 2016-10-14 11:31:54

Kökü yalan algi operasyonu.

Avatar
Mollakasım 2016-10-13 23:46:17

17/25 darbe girişiminden önce göreve gelen il müdürleri ve bakanlıkta göreve getirilen daire başkanlarının referansları ve görev yerine kimlerle gittikleri araştırılırsa çok şey ortaya çıkacaktır. 15 temmuz gecesi sessiz kalan sabaha doğru darbe başarısız olacağı anlaşılınca twtr a yazmaya başlayan il müdürleri incelemeye alınmalı ki güce tapanlar ortaya çıksın.

Avatar
Sami 2016-11-06 21:17:39

Cumhurbaşkanının ilçesini bahane edip hem cumhurbaşkanına vurma hemde ilçe milli eğitm mğdürüne fetöcü çamuru atma yani algı öperasyonu yapılmış.