banner1905
15 Eylül 2017 Cuma 21:20
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN : TEOG KALDIRILMALI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ATV-A Haber ortak yayınında yaptığı açıklamada, TEOG sınavının kaldırılması gerektiğini söyledi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan konuyla ilgili şu ifadeleri kullandı:

Ben TEOG olayını istemiyorum ve bunu da artık yanlış buluyorum. TEOG'un kaldırılması lazım.

Biz TEOG'la mı geldik  Ne TEOG vardı, ne bir şey vardı. Okursun, sene içinde notların bellidir, bu notlarınla beraber yürürsün.

Gelirsin üniversite sırasına, orada da girersin üniversite imtihanlarına. Üniversite imtihanında da sosyalde, sayısalda başarı durumun neyse bu başarıya göre girmen gereken yer nereyse girersin.

Son Güncelleme: 15.09.2017 22:15
Anahtar Kelimeler:
CumhurbaşkanıTEOG
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALPER 2017-09-15 21:31:53

SÜPER OLUR VALLA

Avatar
harikasınız 2017-09-15 21:48:25

valla süpersiniz sayın cumhurbaşkanım Allah senden razı olsun bunu niye kimse düşünmez ki sizden başka .. işte sizin farkınız bu :

Avatar
Hayri 2017-09-15 22:04:54

Doğru giden bir TEOG vardı. Hep beraber bozalım. Nasıl olsa pişman olursak tekrar başa döneriz. En fazla arada bir nesil harcanır. Bizde nesil çok.

Avatar
Köroğlu 2017-09-15 22:23:01

Cumhurbaşkanı doğru söylüyor. Ancak Cumhurbaşkanımızın zamanında ve 28 Şubat sürecine kadar zorunlu egitim de yoktu.Egitim sisteminin temel problemi okumak istemeyeni zorla okutmaktır.

Avatar
DOĞRU KARAR 2017-09-15 22:30:47

CUMHURBAŞKANIMIZIN KARARINI 30 YILLIK BİR EĞİTİMCİ OLARAK DESTEKLİYOR VE HEMEN UYGULANMALI. BIRAKALIM ÇOCUKLARIMIZ ÇOCUKLUKLARINI YAŞATALIM ONLARIN YETENEKLERİNİ ORTAYA ÇIKARALIM.

Avatar
Vatandas 2017-09-15 22:59:53

Bence bu kadar ucuz olmamali

Avatar
Emine 2017-09-15 21:36:24

Şimdiye kadar nerdeydin sayın cumhurbaşkanı? Yoksa torunlarından biri mi girecek onun stresi mi sardı?

Avatar
Sinan 2017-09-15 22:42:07

Sayın Başkan; önce Hüseyin Çelik sonra Ömer Dinçer den hnesap sorunuz.Sadece teog değil her yapılan dökülüyor.Ülkenin çeşitli yerlerinden tecrübeli öğretmenlerden komisyon kurup yeni bir sistem kuralım.