11 Aralık 2019 Çarşamba 10:15
Çorum Milli Eğitim Müdürü Değişti

Ömer Yılmaz’dan boşalan Çorum Milli Eğitim Müdürlüğü’ne Mardin Büyükşehir Belediyesi İdari
Genel Sekreter Yardımcısı aslen Osmancıklı olan  Yakup Sarı atandı.

Hatırlanacağı üzere Milli Eğitim Müdürü Ömer Yılmaz’ın, bir kaç kez görevden alınacağına yönelik bilgiler geçtiğimiz aylarda kamuoyuna yansımıştı.

Ömer Yılmaz’dan boşalan Çorum Milli Eğitim Müdürlüğü’ne Mardin Büyükşehir Belediyesi İdari Genel Sekreter Yardımcısı aslen Osmancıklı olan Yakup Sarı atandı.

Hatırlanacağı üzere Milli Eğitim Müdürü Ömer Yılmaz’ın, bir kaç kez görevden alınacağına yönelik bilgiler geçtiğimiz aylarda kamuoyuna yansımıştı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
asd 2019-12-11 11:24:36

Mardini bitirdi sıra çorumda

Avatar
Ayhan kurt 2019-12-11 11:43:03

Bitik bir memletin evlatları

Avatar
Mardin'de eğitimi yerlere sardı şimdi de memleketi corumu yere atsin 2019-12-11 12:33:50

Mardin'de eğitim yerlerde idi şimdi corumu memlekti de aynısını yapsın :)

Misafir Avatar
mardinli 2019-12-11 13:22:57 @Mardin'de eğitimi yerlere sardı şimdi de memleket

mardinin eğitimi her zaman yerlerde idi. çalışıp uzun vadeli yatırım sayılacak eserler bırakanı sırf birilerinin yandaşlığı için mardinden aldıranlar utansın. çorum kazanacak mardin kaybetti

Beğenmedim! (5)
Avatar
asl 2019-12-11 13:06:29

Allah kurtarsın çorumu

Avatar
Çorum 2019-12-11 14:28:45

Çorum'a gelmiş geçmiş en iyi müdür Ömer Yılmaz'dı. Bu hiç iyi olmadı. Ömer Yılmaz'ı çok ararız bence.

Avatar
garipkul 2019-12-11 10:33:37

yakup sarı 4 yıl bingölde 3 yıldan fazla da mardinde milli eğitim müdürlüğü yaptı. haberde yazan genel sekreter yardımcısı görevini kısa süreliğine kayyum zamanında yerine getirmiştir.

Avatar
öğretmen kökenli biri olmalı 2019-12-11 12:32:33

öğretmen mi yoksa!!!!

Avatar
Doğrucu 2019-12-11 13:28:51

doğrusuyla yanlışıyla mardinli olmayıp mardin için çabalayan yakup hocanın mardinde yaptırıp faaliyete aldığı derslikler bile taktir edilmesi için yeterdi. Zorunlu emekliliği gelen birini Sırf emeklilik haklarından yararlanabilmesi için mardine müdür yapan siyasetçiler mardini değil kendilerini düşünerek hareket edenlerdir.

banner1954