banner1956
05 Aralık 2019 Perşembe 23:26
Çanakkale Milli Eğitim Müdürü Öğretmenler Odasında Çayı Yasakladı

Konuyla ilgili açıklamalar Türk Eğitim-Sen Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Yaşar Şahindoğan'dan geldi.

Şahindoğan Facebook hesabı üzerinden şu açıklamaları yaptı:

ÖĞRETMENİN ÇAYINA MI GÖZ DİKTİNİZ?

Çanakkale İl MEM ve Ezine İlçe MEM yazı yazarak öğretmen ve hizmetli odalarındaki çay kahve düzeneklerinin kaldırılmasını istemiş.

Eğitimle ilgili bu kadar sorun varken öğretmenin çayına göz diken ve çay makinalarını sorun gören ve bunun için yazı çıkaran zihniyeti kınıyorum.

Ve soruyorum aynı hassasiyeti bu yazıyı yazan müdürler, kendi odalarının klimalarının harcadığı elektrikte ve kurum çay sistemlerinde de gösteriyor mu ?

Yuh yani...



Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BOŞ YAPMIŞ İL MÜDÜRÜ 2019-12-06 00:04:34

İL MÜDÜRÜ ÖNCE ODASINDAN BAŞLASIN BİRDE MAKAM ARACINDAN BİSİKLET İLE GİTSİN EVE

Avatar
olur başka emri varmı paşamın 2019-12-06 00:05:44

il müdürü boş kalmış galiba bu ara işi yok öğretmenlere sarmış

Avatar
Gözel 2019-12-06 00:06:52

Sen bırak öğretmenlerin çayını çorbasınıda eğitim ile ilğilen çanakkalede eğitim yerlerde sürünüyor senin uğraştığın işlere bak

Avatar
Carbon 2019-12-06 00:06:33

Furkan senin gibi hocanın taaaa...
Sizin gibiler yüzünden öğretmenlik mesleği en aşağı seviyelerde..

Avatar
vay gözüm 2019-12-06 00:08:15

Açtırtma ağzımı doldurtma torbanı şimdi öğretmen kadar başınıza taş düşsün emi

Avatar
Furkan 2019-12-05 23:49:59

Birakin kardeşim bunları bende öğretmenim devletin elektriği ile çay mı içilir kantin ne güne duruyor orda adam boşuna mı süzme saat takip elektrik parası veriyor haklıya haklı demeyi öğrenmeden biz duzelmeyiz kimin ağzından çıktığının önemi yok

Misafir Avatar
zağar 2019-12-07 01:22:38 @Furkan

helaya gidince kullanılan suyun elektiriğin sayacınıda sen oku

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaş 2019-12-06 22:26:31 @Furkan

sana kim diploma verdi merak ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muallim 2019-12-06 11:46:30 @Furkan

kantin yoksa ne olacak. evden termosla çay mı getirelim.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
huzun 2019-12-06 01:25:52 @Furkan

o zaman tüm kurumlara el atsınlar. elektrik ve su parasını da veririz, sence o zaman problem ortadan kalkacak mı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ali 2019-12-06 00:07:30

Yaparsan kot kafalıları müdür,verirsen yetkiyi böyle,boncuk arar işte dışkıda bile....

Avatar