14 Eylül 2019 Cumartesi 19:53
Bakan Selçuk, öğretmen odasındaki anısını anlattı ve teşekkür etti

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk Sosyal medya hesabından yapmış olduğu paylaşımda,  habersiz ziyaret ettiği  öğretmenler odasında, bir öğretmenin ders zili çaldıktan sonra müsaade alıp dersine giden öğretmenlere teşekkür etti.

İşte Ziya Selçuk'un o paylaşımı:

Yoldan geçerken bir okulumuza uğrayıp öğretmenler odasına girdim habersiz.Sohbet ederken zil çaldı, bir öğretmenimiz "Hocam müsadenizle" dedi ve kalkıp dersine gitti.Arkasından diğerleri de ayrıldı. Bakan geldi diye çocukları bekletmeyen öğretmenlerim, ülke adına teşekkür ederim.

Son Güncelleme: 14.09.2019 20:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıyı ogtermen 2019-09-14 20:35:06

Cocugu ıcın ıyı ogretmen ve okul ararken ogretmen okul ve egıtımın onemını anlayan guzel yurdumun ınsanları efendım ne dıyordunuz ? 3 ay tatıl yapıyorsunuz maasınız cooook.

Avatar
Ali Hoca 2019-09-14 20:38:51

Biz de teşekkür ederiz öğretmen arkadaşlara.Tabi size de teşekkür etmek isteriz verdiğiniz sözlere sadık kalırsanız.Bol bol mavi boncuk dağıtmak yerine gerçek sorunları çözerseniz iyi olacak.Mesela çalışma süresi ve görev tanımlarını bir bir halledebilirsiniz.Mesela Meslek kanunu.Mesela atama çeşitliliği saçmalığına son verebilirsiniz.Mesela okulların kırtasiye ve temizlik ödenekleri bir yıldır gönderilmiyor.Nedenini açıklayabilirsiniz.

Avatar
BAHATTİN 2019-09-14 23:33:17

Bize anı değil icraat kazım sayın bakan... tamamen romantizmle idareyi amaçladığınız milli eğimi realizmle bir tanıştırsanız iyi olacak...

Avatar
vatandaş 2019-09-15 00:53:26

Hala daha öğretmen terbiye etmek peşindesin dayı be.

Avatar
Annem mesleğini yapsın 2019-09-15 00:21:21

Hani memur öğretmenlerle ilgili çalışmalarınız vardı sayım bakan, ne oldu. Birazda onlardan bahsedin. Bekliyoruz sizi sevgili bakanım

Avatar