İstanbul 17°
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
21 Ağustos 2019 Çarşamba 20:33
Ali Yalçın: Masada uzlaşma olması için elimizden gelen gayreti gösterdik

Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, hükümetle sürdürülen 5. Dönem Toplu Sözleşmesi görüşmelerine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Memur-Sen Genel Başkanı Yalçın yaptığı değerlendirmelerde "Masayı işletme noktasında elimizden gelen gayreti gösterdik. Sonuna kadar müzakere yürüttüğümüz, masayı zorladığımız bir toplu sözleşme süreci uyuşmazlıkla sonuçlanmıştır ve hakem heyetine gidecektir. Hakem Kurulunda itirazlarımızı ifade edeceğiz." ifadelerine yer verdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2019-08-21 21:18:24

Bu kadar uyeye sahip bir sendikanin caydirci bir gucu olmamasi neylen ifade edilebilir

Avatar
Atıf Cengiz 2019-08-21 21:45:01

Söylediğine kendisi bile inanmıyor.Ne yaptın?Masadan kalktın.Göstermelik eylemler.Konu Hakem Heyetinde kaldı.Buradaki üyelerde hükümet tyarafı olacak.Sıfır sıfır elde var sıfır.Sen "elimizden geleni yaptık" diyerek bizi kandırmaya devam edeceksiniz.Olan memura ve emekliye oldu.Yazıklar olsun.İyiki istifa etmişim.

Misafir Avatar
Mehmettt 2019-08-22 11:15:10 @Atıf Cengiz

Başkanım Tebrikler dik duruşunuz yeterli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Leooo 2019-08-21 20:44:41

Yqv he heeeeee

Avatar
Hasan Ali 2019-08-21 21:52:39

İsa keskin denen zavallı biçare mahluk senin gibiler olduğu sürece % 4 bile çok fazla

Avatar
Ali 2019-08-21 22:19:03

Ne yaptın masaya oturmasan daha fazla alırdık utanin biraz

Avatar
Veli 2019-08-21 21:07:22

Destekleöe ve yetiştirme kurslarında devletin parası boşu boşuna gidiyor kaldırılsın ya da denetlensin idare ile öğretmen ler karşı karşıya geliyor adam kurs parası kesilmesin diye boş sınıfta oturuyor alın size zam parası teneffületde 15 dakikaya çıktı okul 17.30 da kapanacak bu hizmetllilete yazık değil mi servisle giden çocuk eve kaçta hidecel trafiğe takılacak lütfen tüyü bitmemeiş yetimin hakkı var o paralarda belki işini iyi yapan vardır ama çoğunlukla kurslarda verim yok

Avatar
İsa KESKİN 2019-08-21 20:53:47

Sayın Başkanım üzülmeyin. Onurlu ve mütevazı temsiliniz yeter. Kırmadan dökmeden en görkemli vakarınızla bizleri temsil ettiniz. Allah sizden razı olsun. Sayın Bakanımız sizin mütevazı taleplerinizi okuyamadı. Ben Hakem Heyetine yürekten inanıyorum; toplamda %20 yi alacağız İnşAllah.

Misafir Avatar
ali özmen 2019-08-22 10:24:09 @İsa KESKİN

bilerek uzlaşılmadı. hakem kurulu zaten 4+4 verecek. ali başkan bi daha ki dönem milletvekili adayı. hayırlı olsun. 4 kişi bugün istifa ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devrim can 2019-08-22 01:23:36 @İsa KESKİN

adam olursun yğzde 5 ve 2 yılda yüzde 20 ile kına yakarsın komik zavallı

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet ALTINTAŞ 2019-08-21 21:45:01