banner1956
26 Ocak 2020 Pazar 09:11
Akaryakıtta 2 indirim birden geliyor

Brent petrolün fiyatı 70 dolardan 62 dolara kadar gerilemesiyle hem benzinde hem de motorinde indirim göründü. Uluslararası piyasalarda benzinin tonu 610 dolardan 588 dolara, motorinin tonu ise 585 dolardan 558 dolara kadar düştü.

Bu düşüşlerin Türkiye'de de pompaya yansıması bekleniyor. Pazartesiyi salıya bağlayan gece benzinde 23, motorinde ise 21 kuruşluk bir indirim yapılması bekleniyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2020-01-26 09:56:47

Herkesin iki arabası var ya ii müjde olmus

Avatar
Salihane sessizlik 2020-01-26 20:45:05

21-25 kurus indirim yaparlarsa en kisa surede zam gelir zam...
Yani ülkede 6 kocaman sıfır attık güya herşey ucuzladı.
Paranın alım gücü kalmadı.
Bir maaş ile geçinmek mümkün değil. Eskiden hastane ve ilaç k@tkisi yoktu şimdi herkesi özel hastaneye muhtaç etmek için hast@neler şehrin disina yapiliyor.

Savaş denilince dünyanın öbür ucu olsa asker göndermeye talip oluyoruz ama birilerine oraya sadece görevle gitme biz le nasip olmuyor.
@rtik birşeyler değişmeli bir şey değişmesi ile...

Avatar
ali 2020-01-26 14:37:18

Şu haberi yaparken utanmanız lazım.Müjdeymiş ,yok zurna......

Avatar
Ayhan kurt 2020-01-26 14:45:32

Müjde müjde ilkönce zam sonrası müjde işte tüm mesele bu artık Müjdeniz sizin olssun

Avatar
yüzde 2020-01-26 18:40:35

yüzde 5 indirip yapıp yüzde 20 zam yapılıyor sizce haber yapıyorsunuz.

Avatar
Aytac 2020-01-26 19:28:12

Bizde indirim olmaz zami hemen yaparlar indirim ise biraz beklerler fiyatlar sabitlensin o sirada bizde daha cok kazanalim diye

Avatar
Yorumcu 2020-01-26 20:05:19

Otomobilime 20 litre benzin alacaktım salıyı bekleyeyim 4 lira 6 kuruş karım olur Allah bereket versin.

Avatar
Yorumcu 2020-01-26 20:06:15

Otomobilime 20 litre benzin alacaktım salıyı bekleyeyim 4 lira 6 kuruş karım olur Allah bereket versin.

banner1954