banner1905
İstanbul
kısa süreli hafif yoğunluklu yağmur
07 Ekim 2016 Cuma 00:13
Açığa Alınan Polislerin Durumu Ne Olacak

Kamudanhaber - Özel Haber

İçişleri Bakanlığı geçtiğimiz günlerde Fetö ile ilişkisi olduğu gerekçesiyle içlerinde emniyet amirlerininde bulunduğu 12.801 polisi açığa aldı .

Emniyet Genel Müdürlüğünün açığa aldığı polislerin akıbeti ne olacak ?

Merak edilen soru bu ...

Kamudanhaber sitesi olarak , İçişleri Bakanlığına yakın kaynaklardan aldığımız bilgilere göre açığa alınan emniyet amirleri ve polislerle ilgili  son bir inceleme yapılacak.Yapılan incelemenin ardından listeye son şekli verilerek , Başbakanlığa gönderilecek . Hazırlanan KHK ile bu polisler meslekten ihraç edilecek ...

Son Güncelleme: 07.10.2016 00:20
Anahtar Kelimeler:
Polis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nihan 2016-10-08 16:18:57

Hicbir alakamiz yokken aciga alindik ulkemize hicbir ihanetimiz olmadi insAllah sapla saman ayrilir bizim gibi masumlarin ekmegini geri verirler .rabbim bu fetocularin belasini versin tek dilegim suclu ve sucsuzu iyi ayirsinlar.

Misafir Avatar
türkiye 2017-02-18 21:31:49 @nihan

zamanında polis teşkilatı masum müslümnlara ceza yağdrmasına ortak oldu şimdi alla belalarını verdi

Beğenmedim! (7)
Avatar
Ülkücü 2016-10-07 00:43:00

İyi incelemek lazım fetoslarda mağdur çoğaltmaya çalışıyor.vatanini milletini sevenleri bu hainlerden ayırmak gerek.

Avatar
Alperen 2016-10-10 14:51:27

Araştırın soruşturun muhakkik tayin edin,Allah masumları korusun ve bizleri bu ihtiradan bir once kurtarsin insAllah

Avatar