banner1868
BAŞKANLIK REFERANDUMUNDA KARARINIZ NE OLACAK?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali osman 2017-01-05 16:43:48

Demokrasiden dönüşe hayır

Avatar
hopalı 2017-01-13 00:16:59

Tek adam rejmine hayır diyorum.

Avatar
Hasan TOSUN 2017-01-07 00:54:49

Başkanlığa evet sonuna kadar

Avatar
mehmet serin 2017-01-10 19:25:48

bu devletin milletin iyiliği için başkanlığa sonuna kadar evet diyorum. Allah yardımcımız olsun...

Avatar
Yaşar 2017-01-08 10:54:21

Şu demokrasiden nasıl dönülüyormuş bi anlatsın arkadaşlar. bir de hayır demelerinin GERÇEK sebebini.

Misafir Avatar
mhp li 2017-02-26 12:15:19 @Yaşar

hayır için 2001 den beri binlerce neden ve sebepler var ekonomi hırsılık terör vb gibi ya evet için ne sebep var bölünmeye eyalere ayrılmaya sureli itleriş beslemeye pkk kankalıgına mı evet LANN

Beğenmedim! (26)
Misafir Avatar
han 2017-01-11 18:31:41 @Yaşar

senin ewet demenin sebebi ne ? kandırıla kandırıla ülkeyi içinden çıkalamayacak durumun içine sokan bir insana nasıl ülkeni emanet edebileceksin?

Beğenmedim! (48)
Avatar
Yaşar 2017-01-12 13:48:05

Ne konuda kandırıldık acaba?
her gün her an ortalığı terörize etmeye çalışan, hayatları slogandan ibaret olan ve yapılan olumlu çalışmaları görmezden gelen kişiler neden o insanın yüzde 52 oy aldığını anlayamazlar.
acaba biz mi kandırılıyoruz? diye hayırcılar kendilerine sorabilirler.
ayrıca pkk, hdp, fetö, dhkpc gibi örgütler de başkanlığa hayır diyorlar. bunlarla yan yana durmaktan gocunmuyorsanız sizin için sorun yok demektir.

Avatar
başkancı 2017-01-12 07:02:50

Bütün dünya bizi örnek alıp herkes başkanlığa geçecek. Krallıklar bile.

Avatar
HASAN ÇELİK 2017-01-11 21:27:35

ÜLKEYİ ÇILILAMIYACAK DURUMA SOKANLAR DIŞ GÜÇLER.NİYE BUNU ANLAMAK İSTEMİYOR DIŞ GÜÇLERİN ÜLKEMİZDEKİ MAŞALARI